Brändingu Workshop
Sihtgrupp: Ettevõtjad, kes soovivad saada või värskendada teadmisi brändingu valdkonnas ja kohandada oma ettevõtte, toote või teenuse brändingut.
Eesmärk: Aidata osalejatel luua oma ettevõtte, toote või teenuse brändivisioon.
Sisu: Loovpraktilise koolitus-töötoa raames luuakse klientidele ja koostööpartneritele mõistetav brändikontseptsioon. Mõeldakse läbi oma brändi visuaalne ja sisuline külg. Koolituse läbinul on selge, kuidas ja mida oma kliendile kommunikeerida. Samuti on tal lihtsam selgitada oma visiooni koostööpartneritele (kujundajad, veebiarendajad jms), mis omakorda aitab tulevikus hoida kokku aega ning raha.
Programm:
1. Kogunemine
2. Koolituse läbiviija ja osalejate tutvustus
3. Sissejuhatus brändingusse
4. Kliendipersoona
5. Brändi sisu loomine – ettevõtte, toote või teenuse visioon, lugu, “hing” jms.
6. Brändi visuaal – ettevõtte, toote või teenuse värvid, fondid, logovisandid, fotode stiil jms.
7. Brändi visioonitahvli loomine
8. Küsimused-vastused