• LOGIN
  • Ostukorvis ei ole tooteid.

Sihtgrupp: Ettevõtjad, kes soovivad seada omale uusi julgeid eesmärke, luua turundusstrateegia ja kohandada brändingustrateegiat.
Eesmärk: Võimaldada naisettevõtjal eemalduda argirutiinist, tuvastada ettevõtte hetkeolukord ning probleemkohad, määrata uued saavutatavad eesmärgid ning luua brändikontseptsioon mõnele uuele tootele/teenusele vms, mida saaks hiljem edasi arendada koostöös arendajate ning disaineritega. Samuti luuakse turunduslehter vastavalt iga osaleja vajadusele.

Sisu: Kolm päeva eemal igapäeva tegevustest võimaldab osalejatel kaardistada oma ettevõtte hetkeolukord, näha suurt pilti ning määrata uusi eesmärke. Samuti luuakse klientidele ja koostööpartneritele mõistetav brändikontseptsioon ning turunduslehter. Koolituse läbinul omab värsket nägemust oma ettevõttest, ta teab, kes on tema klient ja kuidas ning mida oma talle kommunikeerida. Samuti lihtsustab koolituse käigus valminud brändikontseptsioon edaspidi oma visiooni selgitamist koostööpartneritele (kujundajad, veebiarendajad jms). Kõik see omakorda aitab tulevikus hoida kokku ettevõtja aega ning raha.

PROGRAMM

1. Päev: 13.09 – Strateegiapäev naisettevõtjale

1. Kogunemine
2. Koolituse läbiviija ja osalejate tutvustu
3. Ettevõtte hetkeolukorra kaardistamine
4. Seame omale uued, julged, aga saavutatavad eesmärgid, praktilised harjutused
5. Tutvume reeglitega 90/90/1 ja 3/3/1
6. Arengu- ja tegevusplaani koostamine
7. Küsimused-vastused

1. Päev: 14.09 – Brändingu Workshop

1. Kogunemine
2. Sissejuhatus brändingusse
3. Kliendipersoona
4. Brändi sisu loomine – ettevõtte, toote või teenuse visioon, lugu, “hing” jms.
5. Brändi visuaal – ettevõtte, toote või teenuse värvid, fondid, logovisandid, fotode stiil jms.
6. Brändi visioonitahvli loomine
7. Küsimused-vastused

3. Päev: 15.09 – Turunduse brainstorming

1. Sissejuhatus
2. Kliendipersoona loomine, oma ettevõtte väärtuspakkumise määratlemine, praktilised harjutused
3. Oma ettevõtte USP määratlemine
4. Peamised turunduskanalid ja nende valimine, ettevõtte, toote vms. turunduslehter, praktilised harjutused
5. Küsimused, vastused

NB! KURSUSEL OSALEMISEKS, PALUN TÄIDA ALLOLEV REGISTREERIMISVORM!

Koolitaja: Viivika Vahi

Course Reviews

N.A

ratings
  • 5 stars0
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0

No Reviews found for this course.

TAKE THIS COURSE12 SEATS LEFT
  • 600.00 450.00
  • 3 days
  • 12 SEATS
0 STUDENTS ENROLLED
    top
    © 2019 - Inspiratsiooni Instituut. kujundas funnelsmaster
    X