Kursuse kirjeldus
Lihtsaima ülesehitusega e-turunduskursus Eestis, mis võimaldab algajal või teguseval ettevõtjal seada sisse oma e-turundusstrateegia. Lisaks võimaldab kursus palgatöötajal tõsta oma väärtust tööandja silmis, omades uusi oskusi, mis on tänapäeval abiks igale ärile. Kursusel osalejad omavad teadmisi, kuidas kasutada e-turundust ettevõtte, brändi või toote/teenuse tuntuse kasvatamisel ning oma pakkumise edastamisel võinmalikult suure hulga potentsiaalsete klientideni. Lisaks brändikontseptsioonI ja turundusstrateegia loomisele tutvutakse peamiste sotsiaalmeediakanalitega, kodulehe/e-poe rajamise võimalustega, e-mailiturunduse printsiipidega, õpitakse kasutama videokontenti ettevõtte turunduseesmärkide saavutamiseks ning luuakse sotsiaalmeedia sisuplaani põhi.
Koolitusprogramm on mõeldud kõigile, kes soovivad õppida tundma e-turunduse põhimõtteid ja omandada oskuseid korraldada sotsiaalmeedia turundust, mida tulevikus on võimalik rakendada oma tööandja juures või isiklikus ettevõttes.
Tegemist on praktikumiga, mille seits arendab osalejaid seestpoolt väljapoole, et kindlustada nende igakülgne valmisolek ettevõtlusega alustamiseks. Me ei räägi vaid teoreetilistest ettevõtlusprintsiipidest, vaid viime kõik teadmised kohe ka praktikasse. Kursus sisaldab lisaks muule ka brändikontseptsiooni ja turundusstrateegia loomist. Samuti saavad osalejad teadmisis raamatupidamisest ning ettevõtlust puudutavatest maksunduse alustest. Koolitust viib läbi kogenud koolitaja ja ettevõtluspraktik Viivika Vahi (rahvusvahelise ärijuhtimise magister), kellel on aastatepikkune isiklik kokkupuude nii toodete kui ka teenuste arenduse ja müügiga. Lisaks temale on programmi kaasatud ka külaliskoolitajaid, kellel on pikaajalised praktilised kogemused enda poolt käsitletavas teemas.
Sihtgrupp
Inimesed, kellel on soov tutvuda kaasaegsete e-turunduse põhimõtetega, omandada oskuseid luua brändikontseptsiooni ning turundusstrateegiat ja tunda sotsiaalmeedia turunduse võimalusi.
Eesmärk
Aidata osalejatel orienteeruda e-turunduse maastikul ning anda algteadmised oma toote, teenuse, ettevõtte või brändi turundamisvõimalustest sotsiaalmeedias.
Sisu
Kohtumiste käigus õpitakse looma brändikontseptsiooni, tutvutakse turunduse põhimõtetega, erinevate kodulehe loomise võimalustega, peamiste sotsiaalmeediakanaliteganing e-mailiturundusega ja luuakse turundusstrateegia. Samuti annab koolitus ka teadmised, kuidas online kanalites turundada erinevaid tooteid, teenuseid jms ning miks on video tänapäeval olulisim meedium oma sõnumi edastamiseks. Igal kohtumisel keskendutakse peamiselt ühele teemale. Lisaks teooriale sooritatakse ka praktilisi harjutusi, mille tulemusena saavad osalejad omale brändikontseptisooni, mida kommunikeerida enda koostööpartneritele (kujundajad, veebiarendajad jt.), valivad omale turunduskanalid ning loovad turundusstrateegia. Samuti tutvutakse kodulehe/e-poe loomise võimalustega ning valitakse platvorm, kuhu teha oma ettevõtte, toote või teenuse leht. Muule lisaks tehakse ka facebooki leht ja/või grupp ning luuakse või kohandatakse olemas olev Instagrami konto, omandatakse algteadmised Facebooki ja Instagrami turundusest, õpitakse e-maili turunduse baasteadmisi ning looma ja kasutama videokontenti ettevõtte turunduseesmärkide saavutamiseks.
E-turunduse assistendi praktikum algajale on koolitus, mis koosneb seitsmest loovpraktilisest kohtumisest, mida on võimalik jaotada kahe nädala kuni kahe kuu peale. Igal kohtumisel on eraldi teema, mille raames sooritatakse erinevaid harjutusi, et osalejad saaksid antud teemast põhjaliku ülevaate. Kursusel kohandab igaüks enda e-turundusstrateegiat saadud teadmistest ja vajadustest lähtuvalt. Peale igat kohtumist tuleb osalejatel sooritada ka kodutöid, mis kinnistavad õpitu ning aitavad arendada ideid läbitud teemast lähtuvalt. Koolituse ülesehitus on loodud eesmärgiga anda alustavatele ja tegutsevatele ettevõtjatele teadmised ja vahendid oma turunduseesmärkide saavutamiseks ning tööotsijale võimaluse laiendada oma pagasit tänapäeval väga vajalike e-turunduse assistendi oskuste näol.
KURSUSE PROGRAMM
1. päev: –”Brändingu praktikum”: Kliendi- ja brändipersoona loomine, brändi sisu ja visuaali kujundamine, ettevõtte väärtuspakkumise defineerimine, oma ettevõtte või toote/teenuse USP määratlemine. Praktilised harjutused
2. päev: – “Turunduse Brainstorming”: Peamised E-turunduskanalid ja nende valimine, ettevõtte, toote vms. turunduslehter. Sotsiaalmeedia sisuplaani põhja loomine. Praktilised harjutused
3. päev: – “Kodulehe ja e-poe loomise võimalused”: Erinevate kodulehe ja e-poe platvormidega tutvumine (sh. milliseid võimausi pakub kodulehe/e-poe loomiseks WordPressi platvorm, mida on vaja teada koostööpartnerite palkamisel, millistele tingimustele peab vastama ettevõtte koduleht/e-pood).
4. päev: -“Tundusvõimalused Facebookis”: Selgitatakse, mis on Facebooki grupid ja lehed, nende plussid ja miinused, kuidas neid luua ning nende abil saavutada ettevõtte turunduseesmärke. Praktilised harjutused
5. päev: –“Instagram”: Instagrami konto loomine või kohandamine vastavalt ettevõtte brändikontseptsioonile. Bio kirjutamine, Hashtagide valimine jms. Praktilised harjutused
6. päev: – “E-maili turundus”: E-mailiturunduse plussid ja miinused, meililisti kogumine, milliseid uudiskirju jms oma lugejatele saata. Praktilised harjutused
7. päev: – “Video kasutamise võimalused e-turunduses”: Õpitakse, kuidas suurendada videokontendi abil ettevõtte/brändi/toote/teenuse usaldusväärsust ja kasvatada müüki. Praktilised harjutused
Grupid on väikesed (max. 10 osalejat), et võimaldada koolitajate poolt personaalset lähenemist igale osalejale.
Toimumisajad kevad 2021:
Grupp 1 (21.01. – 12.02.2021) – 23.01, 24.01, 29.01, 30.01, 07.02, 09.02, 26.02. (GRUPP TÄIS)
Grupp 2 (29.03. – 20.04.2021) – 29.03, 31.03, 06.04, 09.04, 14.04, 16.04, 20.04.
Toimumisajad on orienteeruvalt kl. 12.00 – 18.30.
Toimumiskoht: Tallinn.
NB! KURSUSEL OSALEMISEKS, PALUN TÄIDA ALLOLEV REGISTREERIMISVORM!